Amine35 ahhh ben ilk 10 gün neler çektim. Kızım uyur uyur sürekli uyurdu ağzına hiçbir şey sokamazdık. Uyanık olduğunda da biberonla mamayı içer emzik tutar ama mememi tutmaz asla emmezdi. O emmedikçe benim sütüm gelmedi haliyle. Öyle ağladım öyle dua ettim ki. Mama vermeyip göğsümü zorlamak istedim sarılık riski var diye tam cesaret edemedim. Eşim her ağladığında aç mı kalsın diyip mamayı getirdi önüme. Ama inat ettim eşim yokken mama vermedim. Uykusundan uyandırdım, üstünü soydum, gerekirse rahatsız ettim uyansın diye. Memeyi teptim ağzına. Bir iki derken benim sütüm arttı. Sağıp eşime gösterdim al bak bununla doyar aç değil dedim. 🤷🏻♀️ Önce mamayı sonra biberonu kestim. Çok şükür. 40 ımız çıktı şimdi. Emzik falan asla tutmuyor artık nasıl bir dua ettiysem 😂😂 ama olsun ben amacıma ulaştım siz de pes etmeyin uğraşmaya devam. Emmezse de üzülmeyin mamayla ne bebekler büyüyor kendinizi strese sokmayın.