Dilek2580 Selam kızlar mama sandalyesi arıyorum temiz ikea mama sandalyesi almadığıma çok pişmanım 100 TL idi 4 ay önce felan suan o kadar pahalanmış ki o kadar vermek istemiyorum satmak isteyen olursa talibimmm 🙏😅
lalbg Dilek2580 biz kendi evimize yeni almıştık sonra kayınvalidemin evine ve annemin evine letgo’dan aldık hem de 60 TL gibi bi rakama üstelik minderi de vardı. Bi bakın bence.
ftsdmrhn Dilek2580 ben dolaptan aldım 90 tl gibi bir rakama gecen sene. Yeni gibiydi halada kullaniyoruz. Gerçekten çok pahalı o kadar verlmez. İnşallah bulursunuz