BerrinNevaM Yan taraflarında fazla saç yok sizcevap çıkarmı yoksa kestirmem mi lazım neredeyse 3 aylık olacak
Esrelf BerrinNevaM bence kestirme çünkü arkadaşımın bebeğinin saçları komple döküldü sadece ensesinde biraz vardı. Zamanla hepsi çıktı ensesindeki uzun saçlarda yavaş yavaş dökülüyor yerine yenileri geliyor.
NaimeYilmaz BerrinNevaM bızmkıne herkes kestir gür çıksın diyor uzuunnca arastırmalarım sonucu kazıtmanın gür çıkmasına katkısı olmadıgını saç sıklığının genetikten geldıgını öğrendım ve cok sevındım 😅 kıyamazdm hayatt😞
deletedmom4842 BerrinNevaM Ben ilk hafta kestim komple sonra çıkmaya başladı ama başının arkasını sürte sürte döküldü arkası haftaya 4 aylık olacağız yeni yeni uzuyor
BerrinNevaM NaimeYilmaz evt herkes öyle diyor ama bende kestirmek istemiyorum inşallah yanlardan çıkar