Günaydın anneler hayırlı sabahlar aklıma takılan bir konuyu sizlere sormak için buradayım bebeğim 39 günlük yarın yani çarşamba günü 40ı çıkacak 2 gündür yanı dün geceden beri gece yemek için uyanmıyor dün akşam saat 10da yedirmiştim sonra sabah 7de uyandı o uyuyunca bende uyumuşum bu gece de bi uyandım saat 5 olmuş ve yine uyanmadı bende uyandırmadan mamasını yedirdim aklıma takılan şey şu acaba uyku düzeni mi oturmaya başlıyor yoksa uykuya yenik düştüğü için mi uyanmıyor gece biraz vicdan azabı çektim uyanmadı bende uyanamadım emziremedim diye bu gece de aynısı olunca acaba düzen mi oturuyor yavaş yavaş diye bi düşündüm