2 aylık olduk, 1 aydır geçmek bilmeyen burun tıkanıklığı yaşıyoruz. Ilk 2 hafta fizyolojik serum sıkıp aspiratörle çekiyorduk burnu açılıyordu. Son 2 haftadır burnu tıkalı cekiyoruz bir şeyde gelmiyor genzi dolu galiba..yavrum geceleri özelliklede sabaha karşı nefes alamıyor ağlayarak uyanıyor horlama gibi sesler çıkıyor. Bebek için buhar makinesi aldık soğuk buhar veriyorum gün içinde ama kalıcı bir sonuç alamadım ne yapacagimi şaşırmış vaziyetteyim