Bebeğim 10 günder fazladır çoğu yalnız geceler kusuyor.Doktora sordum ilk başta kusma için ilaç yazdı ve o kusma ilacını verdiğim günde kızım geceleri kusmadı.Ama sabaha kadar çok zor uyuyordu sürekli dönüyor ve sırtüstü uzanınca biraz rahatlıyordu.Doktor kusma ilacını 5 gün vet sonra kes eğer düzelmezse gastrit olma ihtimali var.Dün vermedim ilacı bu gece yine kustu.Çok tedirgin ve korkuyorum.Ya gastritse bu çocuk hayatı boyu mu böyle kalıcak ?