21 aylık son 1 aydir gece belli saatlerde uyanıp asla uyumak istemiyor, suanda o saat dilimindeyiz. 3 4 saat ayakta kalıyor, bazen uyuyor numarası yapıyor resmen ayağımdan bırakır bırakmaz başlıyor ağlamaya. Ayrılık korkusu yaşıyor sanırım. Ama ben de aşırı zorlaniyorum artık. Allah sabrımızı arttırsın🙏