Merhaba arkadaşlar 6 gündür yeni doğum yaptım bebeğim geceleri çok huysuz bu gecede hiç uyumadı ne yaptıysak gazını çıkarttık ne denediysek uyumadı ağladı bende en sonra emzik verdim ağzına emzik şuan da vermek istemiyordum ama zor durumda olduğumdan dolayı verdim sizce kötü mü yaptım