İlk gebeliğimde kendımı adet sanmıştım yerleşme kanamasıymış normal adet gibi olmustum bebegım doğdu sımdı 4 bucuk aylık gecen gün kan gördüm adet oldum die düşündüm ama hiç karın ağrısı yada kan pıhtısı görmedim yerleşme kanamasından şüpheliyim adetten tek farkı kan pıhtısı görmemekmiş normal bütün adetlerimde çok karnın ağrır onuda görürdüm o yüzden baya kafam Allak bullak oldu test yapsam sonuç alırmıyım onuda bilmıyorum siz ne düşünüyorsunuz 🤦🏻♀️