Bebeğim 3 gündür hasta halsizlik ile başladı sonra kusma iştahsızlık ve ateş oldu ardından ishal acile gittik ateş düşürücü ve denflor toz verdi ateş düştü ama ishal kesilmedi ishal ardından pisigi getirdi nette 4 yaş çocuklar için uygun olduğunu söylüyor Denflor için ben kullandım hala etkisini göremedim çok huzursuz başına gelen var mı tecrübelerini aktarsin nolur ishali geçmesi için başka ne yapmam gerek hiç bişey de yemiyor 😢😢😢