Kızlar bebeğim meşhur 4.ay atak haftasındaydı 7 gün kaldı bitmesine hayatımın en zor günleriydi. 2 gün öncede 4. Ay aşıları olduk herşey dahada zorlaştı. Geceleri yarım saatde bir ağlama krizi ile uyanma, huzursuzluk, mızmız, sürekli kucakda olma isteği, meme reddi 2 gündür bittik resmen. Aşıdanmı atağın son günleri olduğu içinmi geçecekmi bir umuda ihtiyacım var :(