Kızlar bebeğim 4. Ayını bitirdi kucağımda zıplattığım zaman kendini dik tutması ve ayağını dizime basması basıp kendini ileri doğru atması gerekiyor ama ayağını dizime basamıyor ve kendini dik tutamıyor. Sizin bebekler nasıl böyle bi sıkıntı yaşayan varmı