Kızım 4 aylık kovid oldu ilk iki gün atesi cıktı sonrasında cok sukur normal haline döndü. Yarın bitiyor garantina süresi ama bugün boğuk bir öksürük basladı ara ara geliyır ama kotu öksürüyor. Bir de hic mama yemiyor nedense uyurken vermeye başladım. Varmı basına gelen ne yapmam lazm. Hastaneye kovidlilerin ıcıne alırlar tekrae kapar die yarın aksam yarın dan sonra goturmek ıstıyrm yoksa yanlıs mı dusunuyrm. Bilemiyorum bSına gelen yazabilirmi ne yapmam gerekiyor