Kızlar ben 2 sene önce çalışıyordum tabi ozaman bebiş falan yoktu.. Geri çağırıyolar çalışmam için bebeğim 9 aylık girersem annem bakıcak.. Eşim sen bilirsin gerek yok çalışmana dedi ama ben bana çalışmanın iyi geleceğini düşünüyorum bi yandan da kızımı bırakmak istemiyorum siz olsanız ne yapardınız ? Kızım benden uzaklaşır mı öyle bişey olursa devam edemem çünkü 😏