Arkadaşlar sakin olun telaşeye lüzum yok doktorla görüştüm biz zaten rota aşımızı yaptırdık iki dozunda menenjit hala yaptırabilir mişim isteğe bağlı olarak ergenlik döneminde bile yaptırılabilirmiş ihmalkar bir anne değilim sadece çocuğumun bir rahatsızlığı olmadı ve herşeyi çok normal durumda olduğu için çok şükür hastane ortamlarına pek sokmak istemedim malum hastalıklar nedeniyle ayrıca her sağlık ocağının doktorları ve ebeleri bir değil bizim ebemiz gayet ilgili