Merhaba benim bebeğim 6 aylık ve 5 aylıktan itibaren tadımlara başladık doktorumuzun tavsiyesi ile şimdi ise tamamen kahvaltı ve akşam besini ile 2 öğütme geçtik. Kızım sabahları yumurta avakado peynir vs. Yemek istemiyor daha çok akşamları yaptığım et suyuna olan çorbaları severek yiyiyor. Sizler kahvaltı olarak neler hazırlıyorsunuz miniklere fikir olsun.