Merhabalar kızım doğduktan 1 ay sonra bacağında sütlü kahve renginde minik bir leke çıkmıştı doğduğunda yoktu Allah Allah dedim doğum lekesi değil bu neyse 5 aylıkken bir tane daha çıktı o zamanki kontrolde doktor önemli birşey değil demişti şu an 14 aylık ve son 1 ay içinde 2 3 yerde daha çıktı silik silik lekeler, internetten baktım cafe au lait lekeleri imiş nf hastalığında olurmuş kalıtsal bir hastalık aranızda bilgi sahibi olan var mıdır, nörolojiye mi randevu almam gerekiyor?