Nscaslan34 biolog ve garnier denedim hiçbir işe yaramadı..loche posay in C vitamini çok iyi dediler onu deneyeceğim ama o da işe yaramazsa (sadece elmacık kemiği üstünde ve az aslında) bunun için berces protokolü diye bir işlem var..yüze uygulanan işlem sonrası soyulma oluyor ve lekeler gidiyor-Muş🤷🏻♀️ Leke yoğunluğuna göre kaç seans almanız gerektiğine güzellik merkezi (ya da hastane artık nerede yaptırırsanız) karar veriyormuş..1 seansı şuan dilan polatta 700₺ bildiklerim bu kadar 🙃😅