Busra344402 Oğlum 18 aylık hiç hazır süt vermedim. Vermeyi düşünüyorum artık acaba veren var mı hangisini tercih ediyorsunuz ve sütü kaynatıyormusunuz yoksa sadece ısıtıyormusunz. Yardımcı olursanız sevinirim fikirlerini paylaşın lütfen 🙏
BirAlparslanAnnesi Busra344402 hiç vermedim açıkçası vermeyide düşünmüyorum o yüzden bi fikrim yok 🤷🏻♀️ ama üstte kalsın
Hiraaa Busra344402 kızım 17 aylık torkunun hazır sütünü verıyorum yarım yağlı bıraz ılıtıyorum içebildiği sıcakta 4. 5 tane bebek bıskuvısı koyuyorum verıyorum içiyo
Nscaslan34 Busra344402 fazla sut kansızlık yapiyor malesef 3 yaşındaki oğlum tam bi sut bağımlısı alışkanlık haline getirmeden vermeniz tavsiyemdir
25moonlight2021 Busra344402 çocuk doktorlarının çoğu sütü artık önermiyor. Bağırsak florasını bozduğuve kansızlığa sebep olduğu kanıtlandı. Sadece fermente edildiği takdirde verilmesi taraftarı birçoğu
MySunny Busra344402 valla ben 2 yaşına kadar süt vermeyi düşünmüyorum.Onun yerine her öğün yoğurt yediriyorum.kendi yaptığım.Bi de kahvaltı da peynir.1 yaş sorası verilebilir olsada, en sağlıklısı 2 yaşa kadar vermemek.
gizemvolkan Ben pınarın veya içim in devam süt lerinden veriyorum isitiyorum bı kactane cici bebe koyuyorum içiyor ama sürekli değil yatarken yada uyandığında en fazla 2 kere veriyorum
Busra344402 Bnde şu ana kadar hiç vermedim vermeyi düşünüyorum ama kararsızım cnkü vermeyin zararlı fln diyen doktorlar var. İnek sütü alıp kaynatıp versek o da mı zararlı acaba