Selam. Kış ortasında böyle soruyla geldim çünkü mevsiminde fiyatlar uçtuğu için önceden alırım belki. Aşırı derecede bembeyaz tenliyim. Ben kararmak istiyorum ama amele yanığı değil. Geçen yaz cahilliğimden kıpkırmızı yandım 1 hafta acı çektim. Acısız çekilde nasıl bronzlaşabilirim,ne kullanmalıyım?