4 buçuk aylıkken alttan 2 tane patlatmıştı 8 aylıkken de üstten iki tane geldi, 9 aylık ve yanlardan da geliyor 🥺 yarabbim analık duygularım fena kabardı hangi ara bu kadar büyüdü 🤦🏻♀️ süt sağma makinasının sesi daha dün gibi kulaklarımda 🥺 ay bir de yaklaşık 1 haftadır çok huysuzdu, niye böyle deyip duruyordum, kayınvalidemle konuşurken o söyledi yanlarda ki dişleri de geliyor ya onun huysuzluğudur dedi. Ben şok😅😅 ee anne üstten iki tane çıktı ya dedim, üst dişler 4 tane gelir kızım dedi meğer yanlardan ikisi de çıkmış. Bende üst 2 dişi çıktı ağrısı yoktur diye ne calpol verdim ne de jel sürdüm 🙈