M-u-c-i-z-e-m Merhaba arkadaşlar bebegim 9 aylik 4 gündür hiç bir şekilde ek gıda yemek istemiyor ne yapabilirim arkadaşlar
Arenbuse58 M-u-c-i-z-e-m evet canım diş dönemi oğlum 3 gündür ek gıdaya kahvaltıyı çorbayı en sevdiği muzu sütlacı bile yemiyor 😭😭😭biz bide 5 aylıkken dış çıkarttık smdikilerin gelmesini bekliyorum iştahlı olan oğlum smdi ağzına bişey sürünce ağlıyor 😓
Adamelis12 M-u-c-i-z-e-m diş büyük ihtimal bizimde aynı 🤯 8 aylık hiç bir şey yemiyor yoğurt muz ve ev yapımı cicibebe karıştırıp veriyorum gece yatmadan tok tutsun diye 🙄
Ahriek M-u-c-i-z-e-m Diş dönemine girmiştir Blw ile yine bir şeyler yer annesi eğer yapabilirsen olmadı zorlama hiç ağrısı geçsin yer elbet 🥰
Arenbuse58 M-u-c-i-z-e-m üstelik bide ağzında tutuyor kesinlikle yutmuyor felaket bir durum hatta yemediği zaman kilo kaybı bile yasaniyormus bu beni korkutuyor🥲
Ahsenimveben M-u-c-i-z-e-m 14 aydan selamlar siz birde azı ve köpek dişleri görün yaşayın derim korkutmak istemek ana;))
irva M-u-c-i-z-e-m O yüzden ek gıda için zorlama.Emiyorsa emzir mama yiyorsa mama su teklif et.Yoğurt ver ama bir tık soğuk olsun.Meyve püresi de bir tık soğuk.Ben her diş dönemini böyle atlatıyorum.Yoksa asla yemiyor oğlum.
M-u-c-i-z-e-m Ahriek herseyi denedim püre yaptım yemedi sebze haşlayıp onuna koydum eline bile almak istemedi
Ahriek M-u-c-i-z-e-m oy o zaman emziriyorsanız emsin mama alıyorsa aldığı kadar açlıktan bir şey olmaz sadece daha çok huysuzlanır ama geçici bir dönem sabredin bizde de oluyor belki biraz kilo kaybı olur bu ay sonra düzelir geçmiş olsun tez zamanda düzelsin