evet saat 10 oluyor bizde bir heyecan 4 yaşındaki Kızımız uyudu acaba 2 aylık minnoşumuzda uyur mu😀 ve ben anası olarak alıyorum sazı elime dandiniden giriyor, atem tutem ben seniden çıkıyor, bir kere omzumda tavukları pişirmişem mırıldanırken uyudu diye onu bile söylüyorum. hopluyorum zıplıyorum sallıyorum titretiyorum, ellerini emiyor açmı diye defalarca emziriyorum sonunda taaaam oldu derken birden uyanan bebeyle 12 ye kadar mücadele ediyorum. sonunda babası geliyor beşiğine koyuyor doğduğundan beri bir kere bile sırt üstü yatmamış olan bebeyi sırt üstü yatırıp sallıyor bebe uyuyor. baba zafer kazanıyor. tüm itirazlarıma öyle Uyuma dememe rağmen bebeyi uyutmuş olmanın haklı gururuyla e hani uyumazdı diyor. bende cevap yok çünkü ana yorgun ana bitik 😂