Bir_prensannesi aynı durumları, daha fazlasını yaşayan biri olarak psikoloğa git derim ben delirmek üzereydim başladım c.tesi 2. Seansım olacak. Bi de ben konuşmuyorum kendileriyle fazla ayda 1 falan kızımı yalnız gondermedigim için gidiyorum başında konuşmadığım halde. 14 aylık benim kızım da, bagimizin kuvvetli olduğunu düşünüyorum ama ayda 1 gormeyle sanki ben görünmez oluyorum onlar olunca o kadar zoruma gidiyor ki benim de. En son dışarıda buluştuk kızım ayaktaydi yanına comeldim kızımın eşimden bir fotoğraf çekmesini istedim, kızım durmadı itti beni. Kv de karşıdan pür dikkat beni izliyor, ben de saldım kızımı rahat bıraktım anında aynı pire gibi zıpladı hop diye geldi aynı benim durduğum şekil comeldi yanına kızımın, fotoğraf çekin bizi dedi ve benim alamadığım pozu aldı. Zafer kazandı ama Allah büyük sırf beni kötü hissettirmek için. Kötü niyetinden eminim. Benim durumuma gelmeden terapi al derim, Allah yardımcın olsun..