Kızlarr benim bebem 2 ay 20 günlük, memede uyuyor ama çok kısa sürüyor, derin uykuya geçmesi için kucağımda evi pış pış nidalarıyla turlamam gerekiyor, sanırım fıtık oldum belim çok ağrıyor bu durumdan dolayı ne yapmam gerekli acemiyim nasıl bir yol izleyeceğim şaşırdım. Uyku eğitiminide 4 ay dan sonra vermeyi düşünüyorum. Tecrübeli anneler bilgilerinize ihtiyacım var 🤗🥳🌸