nurfur Kızlar 16 günlük lohusayım. Sezeryan oldum dikişin baslangıcı şiş ve o dikiş yeri hissiz gibi bişey uyuşuk gibi. Ağrım yok ama bu iyilesme süreci ne kadar sürüyor bu şislik nedendir? Yasayaniniz var mi ? Ha bide biraz göbeğim var acaba o iner mi?
Babykuzey nurfur şişlik gecmesi 2-3 ayi buluyor. Hiç iyilesemeyecek gibi hissediyor insan. Gobek içinde korse kullanın
Mom00 nurfur o hissizlik uyusukluk hic gecmiyor canim sislik sertlesme normal 10 gune tamamen toplanirsin ama ayaklarini sicak tut sogukta dikisin sızlar ustunden kac ay gecerse gecsin bide gobeginde sislik normal zamanla iniyo ama maalesef et olanlar bize bebelerden miras :) cok gecmis olsun
Silacim45 nurfur uyuşukluk 6 ay sürüyor çünkü kat kat kestikleri için sinirler gidiyor+ göbek olması çok normal
Alparslaninannesii nurfur canım dikkat et ona duş aldıktan sonra uzaktan fön makinesiyle kurut iyice bide bol bol havalandır çabuk iyleşsin bazen şişip su toplayabiliyor Allah korusunda