Angele_21-04-21 Hanımlar 10 aylık bebeğim bugün sabahtan akşama kadar her bez degistirdigimde kakasını yaptı. Toplam 6 defa bez değiştirdim. Poposunu etrafı hep kipkirmizi oldu. Bu kadar çok kaka yapması normal mi?