Mora BirAlparslanAnnesi farkı olmuyor hemşireye kalmış bizim ki hep bacak tercih ediyor ilk hem daha kolay tutması bizim içinde 😀
BirAlparslanAnnesi Busra9290 valla sandalyeye oturup bi güzel sıkıca tuttum 😂😂😂 onun için herşey Allah korusun bi harket etse iğne içimde kırılsa daha kötü hep bunu düşünerek her aşıda dizinede çöktürüyom yavrumun kolunada napim 🥺🤷🏻♀️