2-prensesannesi Doğum yapalı 10 ay oldu ilk kızımda çok zayıfladım ama bunda göbeğim tek kaldı ne yapsam göbek erir sevmiyorum sanki hergun 4 aylık hamileyim 😏😏
TosbikAnnesiiiii 2-prensesannesi bende 6 aylık gibi duruyorum aynaya bakmak bile istemiyorum 🤦♀️😤 diyete başladım arada fırsat buldukça spor arada mekik 🤷♀️
Minnosannesii 2-prensesannesi 3 kademeli korseler var deneyebilirsiniz bende çok etkili oldu hem karnınıza baskı yaptigi için fazla yemek de yiyemiyorsunuz
Aylinnn35 2-prensesannesi bunun adı diastatis recti , bi araştırın. bu linkte ona uygun egzersizler var sakın mekik çekmeyin daha da artırır
Aylinnn35 2-prensesannesi https://tone-and-tighten.com/wp-content/uploads/2019/05/21-Day-Diastasis-Recti-Workout-Challenge.pdf bu da programın çıktısı, yazdırın. Önce videodan egzersizleri öğrenin 4 basit hareket 21 günlük programı var uygulayın yapanların hep toparlanmış bu anne göbeği hemde doğumun üstünden bi kaç yıl geçmiş olanlar bile
2-prensesannesi TosbikAnnesiiiii mekiğin faydası varmı canım ben hiç onları yapmıyorum boyum 172 kılom 74 göbekten 4 kılo gıtsede razıyım ama gıtmıyor ya yürüyüş yapamıyorum çocukların pesınden koşuşturmak tek var bende
TosbikAnnesiiiii 2-prensesannesi mekik baya işe yarıyor ama dediğim gibi ben de sürekli yapamıyorum çocuklar dan fırsat buldukça
2-prensesannesi TosbikAnnesiiiii bende belım ağrıdığı için lif yırtılması olduğu için yapamıyorum ani bi hareket fıtık yapar dıye korkuyorum
TosbikAnnesiiiii 2-prensesannesi ozamn yapma canm Allah korusun fıtık kötü başka şeyleri dene detokslar feln gider inşallah
Minnosannesii 2-prensesannesi Duzenli takıldığında faydası oluyor canım bence düzenli kullanmaya dikkat et
2-prensesannesi Minnosannesii 40 çıktıktan bellı hiç kullanmadım bir yerim kalmadı sadece göbek işte Oda elbiselerde falan normalde kötü duruyor