GozdemHilal Merhaba anneler arkadaşımın bebeği 13 aylık bugün dolu dolu 6 kez kaka yapmış normal mi diye kafası karisik var mı bilgisi olan??
Kadifemsii GozdemHilal ishal mi . Bi ara benim kızımda o dönemlerde günde 4 kez falan dışkılardı ama sorun yoktu normaldi yani