Selver58 ben nurse harveys relactaz sab simplex biogaia hepsini denedim sadece momys bliss gripe water iyi geldi. Ama direkt kolik için çıkarılmış bir ürün zaten size kim koliğe iyi gelmez dedi ki. 10 haftalıkken başladım kullanmaya 4.5 aya kadar kullandım. Kolik ağlaması 7 gibi başlıyordu 6da 2 cc veriyordum mis gibi kesildi ağlaması. Gün içi huzursuz olursa günde 2 kez veriyordum ama gerek kalmıyordu hiç. 2-3 kez vermişimdir 2 kere genelde günde bir kere yetiyordu. Ben sadece bi şişe aldım her gün 2 cc bana epeyi gitti helal olsun verdiğim para sonuna kadar ben 200e almıştım ama zaten biogaia minnacık 100tl idi. Beni sadece o kurtardı dediğim gibi