Neslihansr ben bırakırdım cnm o kadar ki ayağımdan hiç inmiyor diyebilirdim çarşıda dışarı da ayakta sallanmak isterdi 3 aylıkken bide düşün mahvediyordu beni 🤦♀️ bigün çarşıda resmen rezil oldum be yaptıysam uyudumadı ayak istedi eve geldikten sonra mamasını yedirdim dedim öldürseler beni daha ayağa almıycam ki öylede oldu.. Yatırdım yüzüne örtü örtüp tlfndan ninni açtım yada elektrik süpürgesi sesi ağladı kucağıma aldım sakinleştirip tekrar yatırdım biraz durdu yine ağladı yine kucağıma alıp sakinleştirip yatırdım ve böyle böyle tam 3 saat sürdü ilk gün uyuması.. Pes etmedim sabır işi ağlasa da ayağıma almadım Bi şekilde ninnilerle seslerle yanında olduğumu hissettirerek uyutmaya çalıştım sonuç ayağı bıraktı😊😊 şuan 4 ay 7 günlük kucağımda ninniyle uyutup yatırıyorum ❤️ pes etmeyin deneyin kızlar 💪❤️