EfeTusemElif Kizlar bebegim 6 aylik 22 gunlk.dun gece aniden bi bi oksurmeye basladi degisik bi sekilde.cok korkuyorum nasil gecirmelyim.doktora gotrdm hava tak dedielr ama hic istemiyor zor bitiriyoruz
Deletedmom_36 EfeTusemElif 3 hafta once krup oldu havlar gibi oksuruyordu.Doktor 4 5 gun surer ilaci yok bunun dedi ama ben yinede oksuruk surubu aldim. Doktor tikanabilir uyurken yalniz birakmayin dedi hep yaninda bulundum gercekten 4 5 gune gecti .
minimilena EfeTusemElif benim bebe de havayı taktırmadı reddetti. Ventolin şurup ve iğne vuruldu 2 tane
BirAlparslanAnnesi EfeTusemElif krup için tek yapacağın şey bolca sıvı tüketmesi vede soğuk buhar.endişelenmeyin lütfen geçici bir süreç.ateş çıkması halinde zaten ağrı kesiciniz vardır evde.ve mutlaka ara ara pencereyi açarak serin temiz hava aldırmaya bakın öksürüğünü kısmende olsa iyi gelecektir.çok geçmiş olsun. He buarada dikkatli olun krup bulaşıcıdır.
Asramira Sarımsagı ezip üzerini gececek kadar saf zeytinyag koyup ayak altlarına sürebilirsiniz akşam yatmadan sopanı kesip karanfil koyabilirsin terayagında prkmez eritip 2 3 damla limon sıkıp verebilirsin