ilhem_21 ben sling kullanamadım maalesef. Beceremedim bir türlü bebeği slinge koymayı. Onun yerine doğduğu andan itibaren kanguru kullanıyorum, çok memnunumm. Önce bana dönük kullandım, şimdi dışa dönük kullanıyorum. Kilosu fazlalaştı, yakında sırtımda taşımayı planlıyorum. Aldığım pahalı, ama en çok kullandığım ürünlerden bir desem yeridir. Bebek arabasından bile çok kullanmışımdır yani öyle söyleyeyim.