Duha_61 Bebeğim son bir buçuk ay hiç kilo almamış böyle bir durumda olan varmı 10 aylık ama hiç o kadarmiş gibi durmuyo…###
Kadifemsii Duha_61 bazı dönemler olabiliyor doktorum aldığı kaloriden fazlasını yakıyor demekki demişti sağlık problemi yoksa normal canım
Mutluefe Duha_61 benimde bebeğim kendi grubana göre zayıf ve kısa kalıyordu doktor bana tiroidlerine bakarız falan dedi hiç uzamazsa şu an 10 ay 12 günlük boyu 73 cm kilosu 9.500 falan anlayamadım ben normal öi normali ne valla.
Duha_61 Bulut1 aslında yemeğini güzel yiyor ayrıca anne sütü de alıyor ama hiç kilo alamıyor o kadar beslenmeye şaştım kaldım…
Kbrasg Duha_61 Dr unuz birsey demiyor mu benim kızım da 8.155 di en son dr 200 300 gram daha alsa iyi olurmus ama cok öenmli değil dedi. 400 gram almıstı o ay bir dahakş ay bakalım olmadı takviye birseyler baslarız dedi.
Duha_61 Kbrasg ya pandemiden dolayı takip yapmıyorlar maalesef sadece aşı dönemlerinde çağırıyorlar kendim gittim takibe yoksa 1 yaşında gel dediler… 15 gün sonra tekrar gideceğim ölçecekler bakalım be diyecek
girlandboyandmumy_ Duha_61 biz de aynıyız iştahıda hiç yok yemek yemek yerine şuan çevre merakında olduğu için yemek de yemiyor kilo aynı çok zayıf
Emineg35 Duha_61 15 gün önce tartıldı 9 ay 8 günlüktü. 8200 çıktı. Ama bizimki de öyle heybetli durmuyor. 72 cm boyu. Yakıyorlar. Eğer çok da hareketli ise normal canım. Diş atak uyku düzeni etkiliyor.