Başlıktan anlaşıldığı gibi bebegim daha 5 aylık dün sabahtan ateşledi calpol verdim düşüp tekrar sıkıyordu akşam acilengitik doktor hiç bir test yapmadan sadece sırtan dinleme yapıp bronşit başlangıcı dedi ilaç verdi eve geldik her neyse bu şekilde muane edildiğinde anlaşılıyor mu ve nelere dikkat et men gerek odayı sık havalandırın diyor lar hava soguk petek içeriyi ısıtması bile Zaman alıyor nasılnyapmam lazım akıl verin ne olur