bebegim dogdu zamandan beri mama alıyor İlk zamanlar sagıp verdim Daha sonrası her mamadan önce emiyor az az ama doymuyordu bende En azından azda olsa anne sütü alıyor die seviniyordum şimdi ise 3aylık Çok aglıyor mememde yırtıyor kendini Ucum olmadıgıniçin silkonla emziriyodum oysaki zaten sütüm az iyice gidicek emmedigi için korkuyorum başına gelen varmı?