Deletedmom6262 ayy kimsenin bebeğinde olmasın inşallah hiç bir hastalık kötülük kaza bela😥 yalnız ben bu kız büyüyene kadar kalp krizinden ölmeszsem iyidir 😥😥😥herşeyi takıyorum, ne kadar çok hastalık var okudukça üzülüyorum korkuyorum. Eskiden bizi annelerimiz nasıl büyütmüş yaaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️