Ucprensannesi21 Kızlar 22 günlük olduk hemsiremiz D3 vitamini verdi ama bu damlayı kullanmadım hiç çünkü aşırı gaz yapıyor bebeğime kullanıp memnun kaldığınız D3 vitamini var ise paylasir mısınız benimle
Sevilay80 Ucprensannesi21 ben devıt 3 kullanıyorum hıc Bı sorun olmadı 16 aylıgız 1 yasa kadar kullandım d3 gaz yapmaz diye biliyorum
annelikhalii Ucprensannesi21 ocean d vit kullanmıştım oğluma en iyisi bu olduğunu söylemişti doktorumuz
Siniko Ucprensannesi21 bizim çocuk doktoru doğar doğmaz baslati ocdan vitamin D3 hem için de spreyi var onlar bir kere ağzına sıkıyorum
biimiyomyardimet Ucprensannesi21 Bizde ocean kullanıyoruz doktorumuz onu vermişti ondan devam ediyoruz
yigitannesi006 Ucprensannesi21 Ben 2 yasındaki oglumada dogdugundsn beri ocean d 400 kullanıyorum suan 23 günlük kızımada aynı sekilde
BuzluKahve Ucprensannesi21 d vitamini cok çok önemli. Sakın ihmal etmeyin, bir an önce başlayın. Ocean kullandim ben
eceunverkanra Ucprensannesi21 Ocean kullaniyoruz dogdugundan beri su an 15aylik d vitamini degerlerimizde cok iyi cikti tavsiye ederim☺️