Nasıl acaba iyi ki. Dayanıklılığı konforu uzun ömürlü olması. Biz ucuz birşey almıştık bin pişmanız çok hızlı eskidi yıprandı. Çok kullanıyoruz ayrıca bebek arabasını da. Bebeğim daha 8 aylık. Daha kullanırız diye düşünüyorum özellikle yazın fikriniz nedir kızlar