Sevgi_sahin Kızlar Bay bay damlası kulananlar varsa kaç aylıkda kaç damla kullaniyorsunuz?? Doktor onerisi varmıdır biraz toplanalım mı.??🥰
Simurg Sevgi_sahin kullanmayın içeriği temiz gibi görünse de çok da temiz olmadığını düşünüyorum. Bitki çayı icirin onun yerine bebeğiniz büyükse
SeninAnnenBirMelektiYavrm Sevgi_sahin içeriği hakkında konusuldu daha önce eğer isterseniz o posta sizi etiketleyebilirim
JackDaniels Sevgi_sahin Varsın uyumasın ama o damlayı kullanmamalısınız. Tavsiye eden doktorlarda varsa bir daha muayeneye gitmeyin değiştirin.
Merryyy Sevgi_sahin ben arkadaşlarım kullanıyor diye doktoruma sorarak almıştım içeriği temiz bitkisel ama her çocukta etki etmeye bilir demişti doktorum bizde ediyordu ama arkadaşımın kızında etmiyordu yine uyumuyordu biz ilk 10 damla olarak kullanıyorduk sonra 20 damla ver dedi doktorum ama ben devamlı değilde ara ara veriyorum
Defneninannesiiiiii Bana doktorum önermişti ama cesaret edip vermedim ben 1 fincan Ihlamur içtim saat başı uyanan bebeğim gece 1 defa uyanmaya başladı, hala.ne zaman icmesem gece sık uyanır tesadüf olamaz
endoplazmikretikulumiste Sevgi_sahin işe yaramıyor boşver yatmadan 2 saat önce yoğurt yedir ek gıda bebeğiyse yada az bişe alerjisi yoksa ıhlamur
Sevgi_sahin Anladım kullanan annelerimiz var doktor tavsiyesi olanda var iceriği konusunda benimde bilgim olmadigi icin kullanmıyorum burası soru postu olduğu için sormak istedim eger konu hakkinda etiket yapabilen kisiler varsa tabiki neden olmasın 🥰🥰