aysu0506 primaya es deger bir bez yok malesef. Bana doktorumuz neredeyse her markanin deneme bezlerinden verdi. Prima bir yana, digerleri bir yana😔
Ama genel olarak hesaplayınca primayi digerleri kadar sık degistirmiyorum, tasmiyor o yüzden sürekli ust bas degistirmiyorum, hic pisik kremi veya pişik önleyici kullanmiyorum. Eh bunlar da tasarruf sayilir. Ayda ortalama 100 lira fark ediyor prima. Bütçemi sarsacak rakam olmadığı icin 100 lira primayla devam ediyorum.
Simdiye kadar denediklerimden fena degil dedigim sadece sleepy natural külot bez oldu. Bebem naturel pisik yapti, molfix bir kez cis yapsa bile kocaman sisiyor ve kalin, goon yine cok kalındı, baby turco hic emici değil her altini actigimda poposu islakti, bimin bezi baya plastik gibi, minniesin kalıbı çok küçüktü ve ve prima kadar esnek degil. Sleepy ekstra en kötüsüydü, ilk takmamda kızardı poposu ki hassas degildir.
Benim tecrübelerim böyle:)