Prematüreyiz biz , geç prematüre bugün dr kontrolümüz vardı, toparladık sayılır.
doğum kilomuz 2500dü hastanesen 2400le taburcu olduk.Bugün 2 aylığız 5 kgya ulaşmışız. Çok şükür. Siz de durumalr nasıl? Günler nasıl geçiyor? İki gün önce her verdiğimi çıkardı, durmaksızın ağladı kolik diye düşündüm bu aralar huzursuzluğumuz mevcut..😊Bir günümüz bir günümüzü tutmuyor diyebilirim.