Kızlar ya 1 aylık anneyim çözemediğim tek mesele bu galiba 😂 normalde de evde sütyen vs takmazdım ama bebişle beraber bir sürü atlet ve sütyen aldım asla hiçbiriyle rahat edemedim aşırı ağrı yapıyor hepsi. Hem sütyen hem göğüs pedi çok rahatsız ediyor. E takmadığımda da süt akıyor göğüsten. sizler napıyorsunuz? Ürün önerilerine de açığım belki ben iyisini bulamamışımdır 😔