Ayazmiran Istanbulda yaşayan anneler gece yatarken bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz kıyafet olarak 4: aylık bebisim
busra37 Ayazmiran benimkide 3ay 12 günlük. Zıbın ince bir şort bacaklarını örtecek kadar uzun çünkü üstünü çoook açiyo biley örtemiyorum. Kolları çok uyandırıyo diye atlet kestim onla sarıyorum hem kollarıda üşğmüyo
MuhammedAmine Ayazmiran 5 ay 20 günlük oğlum beyaz atlet boxer aldım onları giydiriyorum camıda açık bırakıyorum üstüni örtmüyorum örtsemde açıyor
Ayazmiran Hamzaasaf yarım kollu zıbın giydiriyorum canım bende acaba alttan kısa kollu atlet gibi bişe giydirsem mi dedim
Hamzaasaf Ayazmiran bence giydirme çünkü çok sıcak zibinla bile terliyor benim oğlan camlar da açık ustelik
Kbraugur Ntugba gece yatarken çorap pek tavsiye edilmiyor iki oğullarımda yatarken hiç giydirmedim yani ben 👐🏻
Kbraugur Ayazmiran 3 aylık benim oğlum da büyüyü ise 3,5 yaşında ikinide zıbınla yatırıyorum büyüğüne çarşaf küçüğüne müslin örtü örtüyorum ikisininde cibinliği var
gkucukkaya Ayazmiran 5,5 aylık Bebeğim sadece kısa kollu zıbınla yatıyor çorapsız, odamızın da camı açık
Elifcik34 4 ay 20 günlüğüz tek kısa kollu zıbın ve şortla yatıyor üstüne ince bir örtü ona rağmen terliyor
Babe Ayazmiran bursada yasiyorum ama hava sicakligi istanbulla ayni..asiri sicak ve nemli bu ara.5 bucuk aylik kizim sadece tek kisa kollu zibinla yatiriyorum ustunu de örtmuyorum yattigimiz odanin camini acmiyoruz
Dildeniz Ayazmiran ben şuan memleketteyim ama dönünce evimi bildiğim için kısa kol tulum müslin örtü örterim büyük ihtimal ama her ev aynı olmuyor orda bizim evin önü açık baya esiyor önü kapalı mı eviniz güneş alıyor mu bunlar da önemli
Melina Ayazmiran 5 ay 19 günlük kızım geceleri sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum üstüne ince bir pike
maviceselcan Ayazmiran 56 günlük kızım. Sadece kolsuz zıbın ve çorap giydiriyorum. Üzerine de sadece bacaklarını örtecek şekilde müslin bez örtüyorum. Yine de terliyor. Evim çok sıcak🥵