3 aylık bebeğim iki aydır doğru düzgün emmiyor mama da yemiyor .Bebelac kullaniyordum. Bebelac golda geçtim onu da yemiyor. Sütüm yok mu acaba diye düşünüyorum ama akıyor gün içinde üstüm islaniyor bosyere gidiyor sütüm. Mamayı yapıp yapıp dokuyorum. Doktora gittik bı şeyi yok. 3 aylık zorla 5 kg oldu. Artı kabız sürekli fitille yada zeytinyağı ile yapıyor. Ben mi bakamıyorum acaba nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum. Memeyi açınca saçını çekmeye başlıyor istemiyor. Çok açsa eğer bı iki zorlamayla tutuyor. Minnacık kaldı çok zayıf çok üzülüyorum.. şimdi de aç yattı ben de ağlıyorum başında . Bebeklerinizin severek yedigi mamalari söyler misiniz deneyeyim ben de belki yer başka mamaları .