Secilllll Iyi akşamlar anneler cok kötü grip oldum emziriyorum parol iciyorum ama fayda yok dün test verdim negatif cikti doğal olarak napabilirim grip hapi kullanabilir miyim
Yusuf53 Secilllll emzirirken maske takın evi havalandirin ve ellerini sık sık yıkayın umarım geçmez ben geçirdim siz geçirmeyin 🤦
Kuzeybabyy Secilllll dinlenebildiğiniz kadar dinlenin uyuyun bol c vitamini alın nane limon ıhlamur içebilirsiniz bebeğinize yaklaşırken maske takın mutlaka
Kyssyk bireylul ben hastayken tükettim çocuğa da verdim etki etmedi. Doktora sordum sarımsağı o da genelde cilt döküntülerinde ise yarıyor dedi
Secilllll Kuzeybabyy keske dinlenebilsem 6 yasindada bi oğlum var mümkün değil dinlenemiyorum ama ihlamur falan içeyim bali insallah duzelirim yarina kadar