Rehoo yok ya o bence çok gerçekçi değil. Sonuçta biz yetişkinlerin bile birbimizden farklı uyku alışkanlıkları var. Ayrıca bebekler çok fazla değişiyor. Yani öyle kitap gibi hergün aynı saatte uyumasını beklemek yanılgı olur. Diş çıkarınca, gezmeye gidince, emeklemeye başlayınca, yürümeye başlayınca yeni bir şey deneyimleyince bile bu durum uykularına yansıyor. Uyku eğitimi veren arkadaşlarım da benzer şeyler yaşıyor. O yüzden bu kadar gerilmeyin. Birkaç güne nedenini anlarsınız ya da kendince o yeni bir düzen kurar zaten.