_prensesannesiyim Kızım bugün 4.ay aşısını oldu ilk başta huysuzlanmadi ama akşama doğru aşırı huysuzlasti ve ateside var napabilirim kafası çok sıcak arka bölgesi
denizoykumm _prensesannesiyim benim kızımda geçen hafta vuruldu 4. Ay aşısını 40 derece oldu ateşi ben acile götürdüm fitil attılar canım
-eylull- _prensesannesiyim yarım ölçek calpol kullanabilirsiniz eğer ateşi düşmezse doktoruyla görüşmenizde fayda var