biruykusuzanne Dün akşam bir arada olduğumuz biri bugün pozitif çıkmış. Bizde bu akşam test versek pozitif isek eğer testte çıkar mı
Ayferipek biruykusuzanne hemen çıkmaz bide yumurtlama dönemi var belki bu teste çıkmayıp sonraki testde de çıkabilir islh değilsiniz dir
BurcuBrc biruykusuzanne bizde yaşadık bizde negatif çıktı çok şükür 5-6 gün sonra verin diyorlar temaslı olanlara
biruykusuzanne Suleasya ben 3 aşı oldum hemen de bebeğimi emzirdim ama ona da antikor geçmiş midir ki
Suleasya biruykusuzanne ben aşı olduğumda ateslenmistim bebeğim de benimle beraber ateşlendi. Doktora gittim doktor antikor geçmiştir demisti . Muhtemelen geçmiştir
biruykusuzanne Suleasya inşallah geçmiştir bizde öyle bir durum olmadı ama yarım saatsonra emzirdim 3 aşımda da
biruykusuzanne Ayferipek inşallah test verdik gece bakalım hala sonuç çıkmadı negatif çıkarsa 3 4 gün daha izolasyon da olup yeniden test vereceğiz
biruykusuzanne Simay0 negatif çıktı çok şükür ama birkaç gün daha izolasyondayız tabiki tedbir amaçlı